PRVÁK na vejšce

27.08.2020

Tak nakonec můj první rok na fildě dopadnul dost nadočekávání. Zkoušky done (konečně! #thankscorona) a za měsíc škola znova:) 

NIKDY jsem si nemyslela, že půjdu studovat historii and here we are. Až na obecný dějiny, který vážně nejsou mým oblíbencem, všechno v pohodě! Architektura, umění, praxe v terénu a spousta dalšího! Když to tak píšu, tak si uvědomuju, že to je vlastně skoro všechno, co jsem chtěla dělat. Teda jako ze začátku to byla architektura (The Sims, miluju!), něco uměleckýho to bylo vždycky a praxe je jenom třešnička na dortu (já na zadku v kanceláři?). Sice druhá část roku byla dost netradiční, ale zvládnout se to dalo. Jako ukázka náhradního plnění zápočtu fotka vedle. Takže k tomu i to moje milovaný cestování patří.

Asi mi dost pomáhá můj přístup k tomu všemu. Neřikám, že nestresuju, ale to jsem prostě já (bohužel). Jen tajně doufám, že se dostanu až na konec a bez úrazu. Drž palce! 

©  Aida Hauptmannová I Všechna práva vyhrazena
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky